Tájékoztató a Részecskeszűrő újboli eltömödésének fő okairól.:
– EGR ( nem jelzi ki a számitógép!!!!!)
– Turbó
– lambda szonda
– légtömegmérő
– befecskendezők
– differenciálszenzor meghibásodása
– FAP/DPF adalékanyag hiánya! (TDCI ÉS HDI esetében!)
– lambda szonda
– légtömegmérő
– befecskendezők
– differenciálszenzor meghibásodása
– FAP/DPF adalékanyag hiánya! (TDCI ÉS HDI esetében!)
Továbbá.:
– rövid távú városi közlekedés
– turbó és motorhiba
– kényszer regeneráció többszöri inditása
– jeladók és szenzorok hibája
– porlasztási hiba
– rövid távú városi közlekedés
– turbó és motorhiba
– kényszer regeneráció többszöri inditása
– jeladók és szenzorok hibája
– porlasztási hiba
BMW valamint Mazda típusú gépjárműveknél legtöbbször vissza tömködést okozó tényező a NEM belevaló MOTOROLAJ használata! Diesel FAP/DPF es autóknál csak a FAP/DPF-es motorolaj a jó, sajnos sok szerviz és üzlet a gyári motorolajat ajánlja és adja a “tudatlan” ügyfeleknek akik meg is veszik, amik 100% os eltömődést produkálnak, amik nem feltétlenül azonnal tömítik el a szűrőt, hanem bizonyos időn belül!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: