A részecskeszűrő eltömődésének FŐ okai

Tájékoztató a Részecskeszűrő újboli eltömödésének fő okairól.:
 
– EGR ( nem jelzi ki a számitógép!!!!!) 
– Turbó
– lambda szonda
– légtömegmérő
– befecskendezők
– differenciálszenzor meghibásodása
– FAP/DPF adalékanyag hiánya! (TDCI ÉS HDI esetében!)
 
Továbbá.:
– rövid távú városi közlekedés
– turbó és motorhiba
– kényszer regeneráció többszöri inditása
– jeladók és szenzorok hibája
– porlasztási hiba
 
 
BMW valamint Mazda típusú gépjárműveknél legtöbbször vissza tömködést okozó tényező a NEM belevaló MOTOROLAJ használata! Diesel FAP/DPF es autóknál csak a FAP/DPF-es motorolaj a jó, sajnos sok szerviz és üzlet a gyári motorolajat ajánlja és adja a “tudatlan” ügyfeleknek akik meg is veszik, amik 100% os eltömődést produkálnak, amik nem feltétlenül azonnal tömítik el a szűrőt, hanem bizonyos időn belül!
 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!